Terjemahan Lagu Lamb of God - Dimera

With just a flick of the opal banded finger
Hanya dengan jentikan jari opal terikat
I will throw you into a concentric mental decline.
Aku akan melemparkanmu ke dalam penurunan mental konsentris.
I control your elation, I control your depression.
Aku mengendalikan kegembiraanmu, mengontrol depresimu
I take as I wish memory, clothed in a raiment noir.
Aku mengambil seperti yang kenanganku inginkan, berpakaian dalam pakaian noir.
(I take you under my black wing.)
(Aku membawamu di bawah sayap hitamku.)
I take you under my dark wing and nurture
Aku membawamu di bawah sayap gelap dan nmemelihara
you in hate to dwell forever in a Maison Blanche.
Kau di benci untuk tinggal selamanya di Maison Blanche.
Purity through corruption,
Kemurnian melalui korupsi,
who am I to blame when your basest instincts are realized?
Siapa aku untuk menyalahkan ketika naluri paling dasar kau menyadari?

Updated at: 10:57 PM